Friday, May 29, 2009

Oh TaWe..

Alhamdulillah, tamat sudah Taaruf Week tahun ni. Ada suka, ada duka.

Manis sungguh bibit-bibit kenangan yang tercipta.

Berkenal-kenalan dengan sahabat dari kampus Nilai.
Bekerja bersama-sama..

Berkenal-kenalan dengan adik-adik baru.
Berkongsi pengalaman yang ada..

Bagi ana, pengalaman yang tidak mungkin dilupa adalah kenangan sewaktu malam closing.
Mengapa? Apa yang terjadi..?

Hehe, ana dilambung(julang) ke udara oleh sahabat2 committee..
Itulah kali pertama ana dilambung. Punya la gayat.
Ana tersangatlah seram sewaktu dilambung tu. Bukan apa, takut yang melambung tu 'cedera'.

Sewaktu closing TaWe, ada satu pengumuman yang ditujukan kepada semua committee.

Pengumuman apa??

Pengumuman yang menyatakan bahawa semua committee yang terlibat dalam TaWe diberikan cuti tambahan sehingga 3 Jun(Khamis)..

Ye, ramai committe yang gembira dengan berita tersebut.
Mana tak nya, ada committe yang dah berbulan tak balik kampung, cuti sem pulak kena jadi committe TaWe. Bila dapat cuti tambahan ni, dapat la jugak balik kampung menjenguk keluarga tercinta.

Apapun, tahniah diucapkan kepada semua sahabat-sahabat committee TaWe kerana berjaya melaksanakan TaWe kali ini..!!

7 comments:

durakhyar said...

salam ziarah
syukur alhamdulillah akhirnya ada jugak cuti untuk menghargai committe..tahniah atas tugas anda

kuFAIZ said...

cuti yang amat bermakna :) alhmdulillah

Muqarabah said...

alhamdulillah.. cuti.. jgn tak cuti.. suma balik kampung.. tinggallah shbt borneo kat sini.. apapun, tahniah atas usaha yg gigih!!

mujahidah solehah said...
This comment has been removed by the author.
panod said...

salam...
larat pulak diorang julang ko...
hehe

SuMaiYaH said...

tahniah jua kepada anda

Anonymous said...

maximumkan cuti anda!! kalo dean bagi cuti smpi jumaat,jumaat la aku balik aritu!! pakkal je sampi rabu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...